قیمت آسفالت سال ۱۴۰۰

قیمت آسفالت سال ۱۴۰۰

ضمن تبریک سال جدید و آرزوی موفقیت و سلامتی برای هم میهنان عزیز گروه آسفالت تهران آمادگی خود را برای انجام کلیه پروژه های راه سازی ، اجرای آسفالت با تخفیفات ویژه تا پایان فروردین را برای کارفرمایان عزیز دارد پس توصیه می کنیم تا قبل اتمام زمان و مهلت استفاده از تخفیفات را از دست ندهید قیمت آسفالت سال ۱۴۰۰ تغییر عمده ای نسبت به سال قبل نداشته البته توجه داشته باشید به دلیل نوسانات قیمت قیر احتمال افزایش قیمت آسفالت وجود دارد ولی گروه آسفالت تهران برای رضایت مشتریان و کارفرمایان اجرت و دستمزد خود افزایش نخواهد داد .

توجه داشته باشید بازدید حضوری از محل اجرای پرژه قیمت مناسبی را برای شما در پی خواهد داشت و ما پس از بازید محیطی و آنالیز و برآورد قیمت بهتری به شما ارائه خواهیم کرد .

قیمت آسفالت سال ۱۴۰۰ میانگین از ۱۶٫۵۰۰ تومان شروع می شود که بسته به نوع آسفالت ( بیندر _ توپکا ) متفاوت خواهد بود و پایین ترین قیمت به آسفالت بیندر تعلق دارد ولی آسفالت توپکا به نسبت قیمت بیشتری دارد .

دومین عامل تعیین کننده بر قیمت اجرای آسفالت کرایه حمل آسفالت از کارخانه تا محل پروژه است که معمولا بین ۵۰ تا ۷۵ هزارتومان به ازای حمل هر تن آسفالت از کارخانه تا محل پروژه ( تهران و کرج ) می باشد .

گروه آسفالت تهران با بیش از ۲۵ سال سابقه اجرای در زمینه محوطه سازی ، پخش و  اجرای آسفالت و با داشتن بهترین ماشین آلات راه سازی اعم از فنیشر ، غلطک آهنی و لاستیکی ،گریدر ،  ویتگن ( دستگاه تراش آسفالت ) آماده انجام پروژهای زیر سازی و آسفالت می باشد .

برای گرفتن قیمت آسفالت سال ۱۴۰۰ با شماره های زیر تماس بگیرید : 

مشاوره و بازدید رایگان در تهران و کرج و مشاوره تلفی برای شهرهای شمالی کشور 

۵ درصد تخفیف برای متراژ بالای ۵۰۰ مترمربع 

۰۹۱۲۵۰۸۶۰۲۳

۰۲۱۸۶۰۱۹۰۸۴

قیمت روز آسفالت در سال 1400

قیمت آسفالت سال ۱۴۰۰

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *